مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:022023-05-29سياسي

فارس من| احصای ترک فعل مسؤولان در موضوع حجاب در لایحه جدید هم کمرنگ است


در گذشته ترک فعل و قصور دستگاه ها و نهادهایی که در خصوص ترویج حجاب مسؤول بودند، احصا و تعیین نشد که این موارد از جمله چالش های موجود ما در قوانین مربوط به حجاب است و در لایحه پیشنهادی اخیر قوه قضاییه هم کم تر به آن اشاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، پس از انتشار اخبار مربوط به لایحه پیشنهادی قوه قضاییه با موضوع  حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ، پویش بازنگری در لایحه عفاف و حجاب در بخش فارس من خبرگزاری فارس از سوی مردم به ثبت رسیده است، حمایت کنندگان این پویش از دولت، مجلس و قوه قضاییه خواستار بازنگری لایحه عفاف و حجاب شدند.

در بخشی از بیانیه پویش بازنگری در لایحه عفاف و حجاب که در سامانه فارس من از سوی مردم به ثبت رسیده نیز عنوان شده که جریمه ای که برای کسی که کشف حجاب کرده هیچ تناسبی با جرم ندارد مخصوصاً که اکثر کشف حجاب ها مربوط به محله های ثروتمندنشین است، جریمه در نظر گرفته شده بین 100هزار تومان تا یک میلیون است.

این مبلغ حتی برای قشر متوسط هم بازدارندگی ایجاد نخواهد کرد چه برسد به قشر مرفه! مبلغ جریمه باید متناسب با درآمد و وضیت اقتصادی آن فرد باشد نه چیزی که به عنوان جریمه در قانون تصویب کرده اند! همچنین در بخش دیگری از بیانیه این پویش آمده است که قضیه جایی جالب تر می شود که بند 11 این لایحه به تهدید آمر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| احصای ترک فعل مسؤولان در موضوع حجاب در لایحه جدید هم کمرنگ است

فارس من| احصای ترک فعل مسؤولان در موضوع حجاب در لایحه جدید هم کمرنگ است